nutizie

Gomma Xanthan: Ciò chì duvete sapè di questu ingrediente in a maiò parte di l'alimenti imballati

——L'additivi alimentari anu una cattiva reputazione - ma alcuni, cum'è a gomma xantana, sò megliu cà l'altri.

 Quandu si tratta di leghje una etichetta nutrizionale, più corta hè a lista di ingredienti, megliu serà. Meno ingredienti in un'etichetta alimentaria tipicamente significa chì ci hè menu spaziu per additivi strani, chimichi o altre cose chì, per mè, ùn appartenenu micca à l'alimentu veru. Un altru segnu chì l'alimentu chì manghjate hè ultra-trasfurmatu (è micca cusì grande per a vostra salute) hè un elencu di ingredienti cun ingredienti chì sembranu strani o difficili da pronunciare.

Un ingrediente chì hè praticamente in tuttu (in particulare prudutti senza glutine) in questi ghjorni hè a gomma xantana. Hè un additivu alimentariu cumunu chì hè adupratu in parechji prudutti da panetteria à insalata. "Hè spessu adupratu in panatteria senza glutine è vegana, postu chì travaglia per emulsificà è ligà l'ingredienti, è ancu per aghjunghje vulume à un pruduttu finitu", dice Amy Gorin, nutrizionista dietista arregistratu in a zona di New York.

Ma cum'è stranu chì sona cum'è a gomma xantana, chì significa per a vostra salute è hè OK di manghjà ogni ghjornu? Quì sottu, un dietista registratu spiega ciò chì hè, induve si trova è se duvete evità di manghjà o micca. 

Cosa hè esattamente a gomma xantana?

A gomma Xanthan hè aduprata cum'è legante, stabilizante è emulsificante in i prudutti alimentari. Ùn si trova micca in natura è deve esse fabbricatu. Sicondu u USDA, hè fattu pigliendu un tipu di carboidrati, cum'è u glucosiu o u saccarosu, è fermentendu cù batteri.

Specificamente, a gomma xantana hè un polisaccaride è una fibra solubile. Questu significa chì u vostru corpu ùn pò micca digerisce, chì ùn hè micca male, ma puderia esse un prublema per alcune persone cun prublemi gastrointestinali. 

Hè sicura?

A gomma Xanthan hè relativamente sicura è pò ancu avè qualchì benefiziu per a salute. Un effettu collaterale putenziale di cunsumà gomma xantana hè chì pò avè un effettu lassativu. Sì avete qualchì tipu di prublemi digestivu, questu puderia aggravà e cose o aggravà un stomacu già sensibile. Ancu sì ùn site micca preoccupatu per questi sintomi, siate attenti à a quantità di gomma xantana chì cunsumate è quantu fibra hè in a vostra dieta - ùn vulete micca troppu di una bona cosa.

"Se cunsumate quantità eccessive di fibra - o ancu di più di ciò chì site abituatu à cunsumà - pudete avè effetti collaterali cum'è gasu è diarrea. Piglià troppu fibre pò ancu pruvucà à malabsorbe i nutrienti ", dice Gorin.

I ricercatori anu trovu a gomma xanthan chì pò avè parechji effetti positivi diversi nantu à a salute, cume aiutà à stabilizà u zuccherinu in sangue è aiutà e persone chì anu un disordine di deglutizione. Inoltre, hè statu dimustratu per rallentà a crescita tumorale in topi cun cancru di pelle.

Duvete evità a gomma xantana?

Infine, ùn ci sò micca assai studii umani nantu à a gomma xantana per dà una conclusione definitiva nantu à quantu u cunsumu à longu andà affetta a vostra salute, ma a maiò parte di l'esperti dicenu chì hè abbastanza innocu. Sì avete prublemi digestivi, evitallu pò aiutà à prevene sintomi indesiderati o sintomi aggravati. "Cunsumati cù moderazione, queste gengive devenu esse sicure per a maiò parte di a ghjente da cunsumà. Hè solu quandu si principia à piglià quantità eccessive chì si pò avè prublemi ", dice Gorin.

https://www.honrayco.com/uploads/Xanthan-Gum-CAS-NO-11138-66-21.jpg


Tempu di posta: Jun-07-2021