nutizie

Dopu à u Festival di a Mità di l'Autunnu è a Ghjurnata Naziunale, u prezzu di u granu hè aumentatu, è u prezzu attuale di compra spot hà superatu i 2.600 yuan / tonna, un altu di quattru anni. Affettati da a crescita di i costi, e cumpagnie di lisina è treonina anu recentemente alzatu e so quotazioni unu dopu l'altru. U mercatu di lisina è treonina hè statu spazzatu in u passatu, è hà saltatu più altu. Oghje ghjornu, u prezzu di u mercatu di 98% lisina hè 7,7-8 yuan / kg, è u prezzu di 70% lisina hè 4,5-4,8 yuan / kg. U mercatu di treonina U prezzu hè 8,8-9,2 yuan / kg.

U mercatu di granu crudu "cresce forte"
U granu di a nova stagione à nordeste di questu annu hà suffertu trè tifoni cunsecutivi. L'alloghju à grande scala hà causatu difficultà à a cugliera di u granu. U lentu prugressu di u novu listinu di granu è e forti aspettative di u mercatu. E cumpagnie downstream anu alzatu i prezzi per piglià u granu. I vignaghjoli upstream eranu riluttanti à vende. U mercatu di granu s'arrizzò in uttrovi. , À u 19 d'ottobre, u prezzu mediu dumèsticu di u granu era di 2387 yuan / tonna, in crescita di 5,74% mese à mese è di 31,36% annuale. U prezzu di l'amidu di granu hè aumentatu da 2.220 yuan per tonna à u principiu di questu annu à 2.900 yuan per tonna sta settimana, un aumentu di più di 30%. In listessu tempu, a rapida crescita hà aumentatu u risicu di u callback di u mercatu, ma u prezzu resta elevatu. Ricertamenti, u prezzu di e materie prime hè aumentatu è hè difficiule da cumprà, è a pressione di u costu di l'imprese di trasformazione profonda à valle hè aumentata assai. Anu seguitu subitu è ​​anu alzatu e so citazioni.

A capacità di pruduzzione di porci naziunali cuntinueghja à ricuperà
A dumanda interna cresce. Ricertamenti, un portavoce di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche hà dettu chì à a fine di u terzu quartu, u numaru di porchi vivi era di 37,39 milioni, un incrementu annuale di 20,7%; frà elle, u numeru di scrofe di ripruduzzione era di 38,22 milioni, un aumentu di 28,0%. I dati publicati da l'Associazione Industriale di l'alimentazione ponu vede dinò a ripresa cuntinua di a capacità di pruduzzione di porci. In settembre, a pruduzzioni d'alimentazione di porci era 8.61 milioni di tunnellate, un incremento di 14.8% mese à mese è un incremento annuale di 53.7%. In i 9 mesi passati, a pruduzzione mensile di manghjuscula di porci hè cresciuta di mese in mese, eccettu per ghjennaghju è maghju; è hà aumentatu annu annu per 4 mesi consecutivi da ghjugnu. A dumanda in regioni straniere era debule, a nova epidemia di corona in Europa è in i Stati Uniti hà ripresu duie volte, è l'ecunumia si hè ridutta dinò in u quartu trimestre, furmendu una seconda immersione.
Per riassume: a dumanda interna cresce, a dumanda estera hè debbule, u prezzu di u granu in a prima fase hè altu, u vulume d'esportazione di aminòcidu si riduce, alcune imprese di lisina è treonina sò in una zona di perdita. L'aminoacidi è e sucietà di produzzione treonine anu difficoltà à cogliere u granu, a tarifa operativa hè bassa, a pressione di i costi hè più impurtante, l'attitudine di i prezzi hè forte, u mercatu hè sustenutu da una forte operazione, u seguitu deve esse attentu à u granu u mercatu è i cambiamenti in a tarifa operativa di i pruduttori.


Tempu di posta: Ott-26-2020