nutizie

Quandu a liberazione di una nova capacità incontra u novu virus di a corona in furia è l'offerta supera a dumanda, in l'ultimi mesi, più aminoacidi fermentati sò cascati da a cima di a muntagna à u fondu di a valle, cum'è lisina, treonina, triptofanu, valina , ecc.), Mentre chì u granu di materia prima hà avanzatu finu à a strada, in furia. E cumpagnie di aminoacidi anu subitu colpi à doppia faccia da i costi è i prezzi. In più di u periodu di mantenimentu à alta temperatura, u tassu di funziunamentu di e fabbriche hè calatu, è u numeru di fabricanti chì smettenu di segnalà è di alzà i prezzi hè aumentatu. A ripruduzzione casana hè ripresa. Bonu, u mercatu di l'aminòcidi hà cessatu di cascà è hà ripresu à a fine di u mese, è l'acquisti è e vendite anu migliuratu. Attualmente, u prezzu di u mercatu di 98% lisina hè 7-7,5 RMB / kg, u prezzu di metionina hè 18-19 RMB / kg, u prezzu di treonina hè 8-8,5 RMB / kg, è u prezzu di triptofanu hè 43,5 RMB. -46 / chilò.

I fabricanti fermanu a produzzione è riportanu infurmazioni in permanenza
Dece vendite consecutive di granu di stoccaggio tempuraneu anu vistu transazzioni elevate è primi alti. U mercatu di granu hè caldu, cù un aumentu di più di 100 yuan per tonna da u principiu di u mese. U prezzu mediu attuale di u mercatu di 2275,26 yuan / tonna hè andatu à u puntu più altu di l'ultimi cinque anni. U pastu di soia hà ancu seguitatu. À u principiu di u mese, hè aumentatu da 200-300 yuan / ton. U granu hè a materia prima per l'aminòcidi fermentati cum'è lisina, treonina è triptofanu. E cumpagnie di trasformazione prufonda di u corn continuanu à aumentà u prezzu di compra, è e cumpagnie di manghjà anu aumentatu i costi per via di grandi materiali è sostituti. I salti di i prezzi varienu da 50-100 yuan / ton. A dumanda di espansione di a capacità di aminòcidi quist'annu hè debule, i cummircianti vendenu beni, i pruduttori riducenu i prezzi per prumove e transazzione, l'offerta si riduce per riduce e perdite è allevia a pressione di l'inventariu.

Migliuramentu di a ripresa agricula casana
A prugna fiurisce in u sudu à a mità di a fine di lugliu, è a situazione di l'inundazione hà rallentatu à a fine di u mese. Questu mese, l'efficienza di l'allevu di pollame naziunale hà miglioratu, i polli è l'ova sò aumentati, è i prezzi di i porci sò aumentati. S'ellu hè assai Tailai, l'ove sò persi dapoi più di mezu annu. Entrendu in una fase di rimbalzu graduale, i prezzi di l'ove sò aumentati gradualmente in lugliu, è i venditori di ovi anu trasformatu e perdite in prufitti. Sicondu u seguimentu di dati di Huitong, à u 31 di lugliu, u prezzu mediu di l'ove era 8,05 yuan / kg, un incrementu di 70% da u principiu di u mese. Dapoi u principiu di questu annu, l'inundazioni anu causatu 33,85 milioni di disastri in 27 pruvincie (regioni autonome è cumune) cumpresi Zhejiang, Anhui, Jiangxi, Hubei, Hunan, Guangdong, Guangxi, Chongqing, Sichuan, Guizhou, ecc. hè enormu, è l'inventariu di porcu domesticu cuntinua à migliurà. Sicondu u seguitu di u puntu fissu 4000 di u Ministeriu di l'Agricultura è l'Affari Rurali, l'azzioni di porchi è di scrofe di ripruduzzione in famiglie di ripruduzzione anu aumentatu per 5 mesi consecutivi.
Per riassume: l'offerta si riduce, i costi elevati, l'attitudine di i pruduttori versu i prezzi crescenu, è l'epidemie naziunali sò cuntrullate currettamente. Alcuni ricercatori dicenu chì i vaccini ponu esse dispunibuli da aduprà a prossima primavera, u cunsumu di l'industria di ristorazione domestica migliora, l'industria di l'acquacultura si riprende gradualmente, è i prezzi di i pasti di soia crescenu. A favore di a dumanda di aminoacidi, u mercatu hà cessatu di cascà è si hè recuperatu, è u mercatu si hè stabilizatu è hà prestatu assai. Tuttavia, a situazione epidemica straniera hè sempre severa, cù quasi 200.000 casi di novu diagnosticatu ogni ghjornu. Tra questi, i Stati Uniti, u Brasile, l'India, a Russia è u Sudafrica sò particularmente severi. A dumanda estera hè sempre debule, è a maiò parte di e cumpagnie naziunali anu rifornitu i so stock, inibendu u ribombu di u mercatu.


Tempu di posta: Ott-26-2020