nutizie

In un prossimu avvene , u mercatu di metionina hà operatu in u pianu storicu di fondu, è hà fattu fondu da pocu. U prezzu attuale hè 16,5-18 RMB / kg. A nova capacità di pruduzzione naziunale hè liberata pianu annu quist'annu. L'offerta di u mercatu hè abbundante è a bassa gamma hè in volu. E quotazioni di u mercatu europeu sò calate à 1,75-1,82 euro / kg. Affettati da i prezzi di transazzione debuli è da a crescita di a produzzione interna, l'importazioni di metionina sò calate in l'ultimi mesi.

Da ghjinnaghju à lugliu 2020, l'importazione di metionina di u mo paese diminuisce di 2% annuale
Sicondu e statistiche doganali, in lugliu 2020, u mo paese hà impurtatu 11 600 tunnellate di prudutti solidi di metionina, una diminuzione mensile di 4.749 tonne, una diminuzione annuale di 9614,17 tonne, una diminuzione di 45,35%. In lugliu 2020, u mo paese hà impurtatu 1.810 tunnellate da fabbriche malasiane, una crescita di 815 tonne mesi à mese è una diminuzione annuale di 4.813 tonne. In lugliu, l'importazioni di u mo paese da Singapore sò calate significativamente à 3340 tonne, una calata mensile di 4840 tonne è una calata annuale di 7.380 tonne.

Da ghjinnaghju à lugliu 2020, l'importazione di metionina di u mo paese hà totalizatu 112 400 tunnellate, una calata di 2,02% annuale. I primi trè paesi sò Singapore, Belgio è Malesia. Frà questi, l'importazioni da Singapore anu fattu a percentuale più alta, cù una importazione cumulativa di 41.400 tunnellate, chì rappresentanu 36,8%. Seguitatu da u Belgiu, u vulume cumulativu di l'importazione da ghjinnaghju à lugliu era di 33.900 tonne, un aumentu annuale di 99%. U volume cumulativu di importazione da Malesia era di 24.100 tunnellate, in calata di 23,4% annantu à l'annu.

L'industria di u pollame continua à perde soldi
Quandu l'espansione di l'industria avicola incontra a nova epidemia di corona, l'efficienza di l'allevu avicole hè lenta. Quist'annu, l'agricultori anu subitu perdite per più tempu. U prezzu mediu di i ghjallini broiler cummerciali hè di 3,08 yuan / kg, in calata di 45,4% annuale è di 30% annuale. L'epidemie di peste suina africana hà limitatu u spaziu di cunsumu alternativu è una crescita debule di a dumanda di u mercatu. Non solu i broilers è l'ova perdenu soldi, ma l'anatre di carne ùn sò ancu ottimisti. Recentemente, Feng Nan, segretariu generale di a filiera di l'industria avicola di l'Associazione di Slevamentu Animale di Shandong, hà dichjaratu chì u numeru attuale di anatre in l'industria di l'anatre di u mo paese hè trà 13 è 14 milioni, ciò chì hà superatu assai u bilanciu di l'offerta è di a dumanda . A surcapacità hà fattu cascà i prufitti di l'industria, è l'industria di l'anatra hè in un statu di perdita in tutta a catena industriale. A calata di l'avicultura ùn hè micca favurèvule à a dumanda, è u mercatu di metionina hè in goccia.

Per riassume, ancu se u volume di importazione di metionina hè diminuitu in l'ultimi mesi, hè statu recentemente riportatu chì a pianta di metionina di i Stati Uniti hà suspesu a produzzione per via di l'uraganu di i Stati Uniti. Tuttavia, a pruduzzione di i pruduttori naziunali hè aumentata, e quotazioni di i pruduttori sò deboli, l'efficienza di l'allevu avicole hè lenta, è l'offerta di metionina hè abbundante è a debolezza à breve termine Difficile da cambià.


Tempu di posta: Ott-26-2020