nutizie

A tecnulugia hà rottu u collu di bottiglia, è u putenziale è u valore di i dolcificanti naturali cum'è aloxone, stevia è frutta mohan anu cuminciatu à splusà

Allowosugar: un zuccaru raru putenziale

L'allotosa, chì hà solu 0,2 calorie per gramma è hè dolce cum'è u 70 per centu di u zuccheru da tavula, hè un edulcorante raru chì si trova in piccule quantità in natura.

L'allotosiu, cunnisciutu scientificamente cum'è D-psicose, hè un monosaccaridu raru è unu di circa 50 truvatu in natura, secondu a Matsuya Chemical Industry Co.

A definizione di u "zuccheru raru" da a cumunità scientifica varieghja. "Hè chjaru chì i zucchereri rari ùn sò micca u zuccheru duminante in natura, ma dipende da a manera di definisce", hà dettu John C. Fry, PhD, direttore di Connect Consulting in Horsham , U RU, chì cunsiglia nantu à edulcoranti bassi è senza calorie. L'allotosa hè assai bassa in calorie, micca tutti i zucari rari sò cusì bassi in calorie, è hè un edulcorante assai prometitore ".

Matsutani Chemical hè oghji capace di cummercializà l'aloxonosi cullaburendu cù l'Università Kagawa in Giappone per creà a marca Astraea, chì sintetizeghja indirettamente l'aloxonose per mezu di a tecnulugia di isomerizazione di l'enzimi proprietarii.

 Dati sensoriale anu fattu vede chì dopu à trè mesi d'almacenamiento à a temperatura di l'ambienti, e barrette di cicculata chì cuntenenu Dolcia Prima Allowone anu avutu una struttura assai megliu cà e barrette chì cuntenenu zuccheru.Allowone currisponde ancu bè cù caramelu o altri sapori in prudutti cum'è biscotti è dolci.

Dolcia Prima hà ancu un zuccheru aloxone cristallinu chì offre i stessi vantaghji di prestazione cum'è u sciroppu aloxone, ma apre nuove applicazioni è spazii cum'è u zuccheru decorativu, e bevande solide, i rimpiazzamenti di i pasti, a crema à base di grassu o a confetteria à a cicculata.

A ricunniscenza publica hè stata u più grande mutore di aloxonose.La US Food and Drug Administration (FDA) hà annunziatu a certificazione generale di sicurezza (GRAS) di aloxone in u 2014, è i so fornitori prumove avà attivamente l'usu di u dolcificante per l'industria alimentare.

A sensibilizazione à l'aloxone hè cresciuta per mezu di cunferenze è seminarii, è sempre più imprese sperimentanu cù u dolcificante.

I consumatori di app necessitanu più opzioni à bassu zuccheru

Cù u sviluppu, a dispunibilità è l'appruvazioni regulatori di novi edulcoranti, i cunsumatori è l'industria alimentaria prestanu più attenzione à riduce u zuccheru.

Ma u zuccheru ùn si ne và, è ùn duviamu micca cundannallu. A ghjente pare sempre pensà chì u zuccheru sia l'unicu culpevule di l'obesità è di u diabete, ma ùn hè micca u casu. A causa sottostante hè chì a ghjente manghja più energia di quella chì ne hà bisognu , è u zuccheru hè una cumpunente di questu, ma micca l'unicu. In altre parolle, riduce l'ingestione di zuccheru ùn risolverà micca cumpletamente i prublemi cum'è l'obesità o a diabetes.

L'inchiesta indetta chì a ghjente li piace u gustu dolce, ma cumincianu à circà opzioni novi è più bassi in zuccheru. Sicondu l'Enquesta di Salute è Alimentazione 2017 publicata da u Cunsigliu Internaziunale d'Infurmazione Alimentare di Washington, u 76 per centu di i rispondenti anu pruvatu per riduce a so ingesta di zuccheru.

U cambiamentu di l'attitudine di i consumatori versu u cunsumu di zuccheru hè diventatu una tendenza glubale. Questu hè un prublema maiò per l'industria di u zuccheru è deve esse pigliatu assai in seriu. Secunnu i dati di Freedonia, i consumatori sò sempre più preoccupati per a quantità di zuccheru in e so diete, chì guiderà u sviluppu di alternative di dolcificanti. cuntinuvà à fighjà attente à e etichette naturale è pulite, è di conseguenza, i dolcificanti naturali sò previsti à cresce à un ritmu di duie cifre finu à u 2021, cù stevia chì cuntene un quartu di a dumanda.


Tempu di posta: Jul-12-2021